جارو برقی صنعتی تک موتور کسری مدل سکوت 40 لیتر

این کالا در حال حاضر موجود نیست

جارو برقی صنعتی  تک موتور کسری مدل سکوت 40 لیتر

جاروبرقی ای چندکاره و کاربردی با صدایی بسیار کم

جاروبرقی تک موتوره ایرانی کسری مدل SOKOUT K-V403021 با قابلیت مکش آب و خاک مناسب برای مصارف خانگی، صنعتی و بازرگانی است. موتور این جاروبرقی از نوع DOMEL با قدرت 1600 وات است و مخزن آن از جنس استیل با ظرفیت 40 لیتر می باشد.
این دستگاه دارای چرخ های روان با دو دسته حمل بر روی آن است که امکان جابجایی و حمل راحت را به کاربر می دهد. طول کابل آن ۶ متر و طول لوله خرطومی ۲/۵ متر است. علاوه بر لوله خرطومی سایر لوازم همراه این جاروبرقی شامل لوله تلسکوپی استیل، پارویی مخصوص فرش و موکت، گوشه پاک کن و مبل پاک کن نیز است. این جاروبرقی با استفاده از قابلیت ها و امکاناتی نظیر لوازم جانبی به تنهایی از پس چندین کار بر می آید که خستگی ناشی از کار را از شما می گیرد و لذت پاکیزگی را برای شما به ارمغان می آورد.
طراحی ویژه این جاروبرقی باعث شده موتور در درون یک مخزن استیل قرار بگیرد که موجب عایق بندی صوتی این دستگاه هنگام کار می شود و به همین دلیل به جاروبرقی سایلنت ملقب است.
بدنه این دستگاه از جنس فلز و ضد ضربه و دارای فیلتر حلقه ای قابل شستوشوی محافظ موتور است؛ به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردار است. این جاروبرقی دارای یک کیسه دائمی قابل شستشو است و همچنین امکان استفاده از پاکت یکبار مصرف برای آن نیز وجود دارد.
این جاروبرقی با قابلیت بالا و از مزایایی که بهره مند است مناسب اماکنی مانند خانه، ویلا، مغازه، هتل، کارخانه، اداره، شرکت، غذاخوری، مسجد، مدرسه، دانشگاه، غذاخوری، کارواش، فرش شویی، مبل شویی… است.
 

...
محصولات مرتبط

شماره تماس

021-33529653

021-33545357

ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی

(واتساپ__تلگرام __ سروش__روبیکا__ایتا)

09334232671

 

 

  

 

فروشگاه ری سنتر عرضه کننده جدیدترین و با کیفیت ترین لوازم خانگی ایرانی که دارای ضمانت نامه شرکتی میباشد که تمامی برندهای موجود در سایت فروشگاه قابل مشاهده است .از هم اکنون که با فروشگاه ما آشنا شده‌اید می‌توانید اجناس و کالاهای مورد نظر خود رابا قیمتی مناسب و کمتر از بازار از ما تهیه کنید . منتظر دیدار روی شما عزیزان هستیم